20 Mart 2012 Salı

F1 PİLOTU MUYUM NE!

Selam blog alemi, nasılsınız iyimisiniz görüşmeyeli!
Yazının başlığını okuyunca F1 ile alakalı bir yazı yazacağımı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Hehe aslında tek rakibim Türk Hava Yolları mı diyecektim de ben karada olmayı tercih ederim:)) 
Bugün bir arkadaş bana günde 24 saat yetmiyor fazla olmalı dedi, benim için günün, haftanın hatta ayın anlam ve önemini belirten cümle oldu bu.  Evet malesef ki bana da yetmiyo 28-30 saat olsa valla süper olurdu.
O kadar hızlı geçiyor ki şu sıralar benim açımdan oradan oraya, şuradan buraya ne oluyorum ben, dünya dönüyo ben dönüyorum. 
Aslında bazen iyidir hız desem de bazen de bünyeme fazla geliyor, herşeyi yetiştirmeye çalışmak zor. Öğrencilik hayatı evet iş hayatı gibi monoton gitmese de Kimi Raikonenin yarış arabası hızında gidiyo sadece sesini duyuyorsun gerisi yok:))
Şimdi niye bize bunları yazıyor bu kız, ne yani hızlıysa hızlı demiş olabilirsiniz tabiki ama biraz da ses verme yazısı bu benim açımdan yani dünyadayız hayattayız, buradayız.
                                                                                                                                                  M.C:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder