9 Şubat 2012 Perşembe

HER YERDE KAR VAR!!


Kar yine kar. Aslında her kış geldiğinde ahh kar yağsa keşke die başlar her İstanbullu için. Ama anladım ki bu sene keşke bu duayla başlamasaymışız kışa. Kar bizim duaları fazla ciddiye almış anlaşılan. 12 sene öncesi  bu kadar kar görmüştüm en son ben İstanbul'da. Daha eskileri bilmiyorum tabi:) 
Ha geldi ha gelecek derken geldi de bu sefer de gitmek bilmiyor malesef. Bu durumdan bana da sıkıntı geldi. Belki de nankörlük ediyorum bilmiyorum ama çok soğuk çoookk:((( 


Karda yapılacak en güzel şey nedir sorusuna? kartopu oynamak diyenlerden değilim malesef. Bana göre karda yapılacak en güzel şey üşümemek ve hastalanmamak o yüzden evden dışarı adım atmamak:) 
O yüzden pek kar anım yok benim 1,2 tanedir en fazla. Bana göre en komiği de ufakken en sevmediğim komşumun ben kaloriferin önünde cappucinomu yudumlarkene gözümün önünde pat die yere düşmesiydi. Tabi adam ordan bize bakarken arkadaşımla ben gülme krizine girmiştik kaç yaşındaki adamın suratına karşı. O kadar sinirlenmişti ki bize her gördüğümde pis pis bakardı suratıma, artık görmüyorum ama kendisini, nede olsa sevmiyorum:)

İşte böyle pek sevgili okurlar İstanbul'da havalar. O kadar kötü yanını saydım saydım durdumbana göre en güzel yanı da yarıyıl tatilini fırsat bilen akraba, sülale, eş-dostun yanımza tatile gelememesi:)(hem İstanbul'a tatile mi gelinir onu da anlamıyorum ya neyse:)
He bide 2. güzel tarafı ise en güzel gelinliğini giyen güzel İstanbul..
                                                                                                                                               MC:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder